Klacht: niet gemeld “limiet” bij betaaloptie “maandfactuur”

op 30 mei 2016 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Ik heb een bestelling geplaatst van rond de 213 euro. Nou kon ik op het moment zelf niet betalen (paar dagen voor vertrek op vakantie) dus koos ik voor de optie ‘maandfactuur’. Hierbij stond alleen dat het bedrag na 45 dagen moest worden betaald en administratiekosten van 1 euro bij kwamen. Verder kreeg ik nergens te zien dat er een limiet op stond of wat dan ook. Nu is het pakketje al verzonden en moet ik rembours het overige bedrag van 112 euro betalen zonder dat ik hiervan op de hoogte werd gesteld voor het plaatsen van de bestelling en of tijdens het plaatsen van de bestelling. Indien iemand om een optie ‘maandfactuur’ kiest, lijkt het mij dus vrij logisch dat het betalen op het moment zelf dus niet gaat lukken.

Dat ik het resterende bedrag dat ik rembours moet betalen niet hoef te betalen en dat maar volgende maand op mijn factuur krijg zoals de optie beschrijft (lees 45 dagen na ontvangst van de goederen)

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 06 juni 2016 om 08:38 geantwoord

Hallo,

Vanuit de H&M Klantenservice hebben wij vanochtend telefonisch contact gehad met de klant om onze excuses aan te bieden. De informatie over de gedeeltelijke rembours betaling stond niet duidelijk aangegeven, dit vinden wij natuurlijk er vervelend. Wij hebben de klant hierover uitleg kunnen geven en zijn de klant tegemoet gekomen. Mochten er dergelijke vragen zijn met betrekking tot betaalmethoden en betalingen, neem dan gerust contact op met onze eigen H&M Klantenservice. Wij helpen jou dan graag verder.

H&M Klantenservice

Je kunt ons bereiken op:

Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.

Telefoon 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 - 0401059
E-mail klantenservice.nl@hm.com

Shop around the clock.
www.hm.com 24 hrs open.

Alle klachten die gemeld zijn door Sher. A.