Klacht: Niet geleverde simkaart

op 19 februari 2018 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vreemd telefoontje op donderdagmiddag met een anoniem nummer dat bezorging niet kan plaats vinden doordat er een pin storing was. Verzoek om alle berichtgeving van KPN te negeren, ze komen vrijdagavond tussen 18:00 en 21:00 wel.

Vrijdag avond thuis gebleven, maar geen OPD. Maandag een mailtje van KPN dat OPD de bestelling heeft geannuleerd vanwege het 2 keer toe niet thuis zijn. Geen berichtjes van OPD, geen belletje van OPD. ECHT WAARDELOOS.

Heb KPN geïnformeerd en opnieuw een bestelling geplaatst, werd ons geadviseerd om nu via IDEAL betaling simkaart te activeren. Dan gooi je toch je eigen glazen in als OPD zijnde.

een simkaart ontvang ik nu via de post, hier kunnen ze niet mee helpen. Wil wel een factuur sturen voor de 3 uur dat ik moest wachten thuis.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reviva over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reviva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reviva

Heeft op 25 februari 2018 om 11:31 geantwoord

Beste Maikel,

Ik begrijp dat het hier om bestelnummer 291655426 gaat welke gepland stond op 08-02-2018 nadat de leverpoging op 03-02-2018 niet door kon gaan ivm het niet aanwezig zijn van een machtiging.

U was de laatste klant van onze koerier die dag. Ik kan niets terugvinden op zijn route over een eventuele pinstoring. Daarnaast heeft hij een pakket een uur eerder wel kunnen leveren waarbij gepind moest worden. De koerier had nooit toe moeten zeggen dat we de volgende dag zouden komen aangezien de koerier geen inzicht heeft in onze planning en capaciteit. We gaan dit intern verder uitzoek en zullen de koerier hier zeer zeker op aanspreken als blijkt dat er kwade opzet in het spel is zullen wij de nodig maatregelen treffen. Wij betreuren de gang van zaken maar danken u wel voor het melden van dit voorval.

Excuses voor het ongemak.

Online Pakket Dient.

Alle klachten die gemeld zijn door M.a.i.k.e.l.