Klacht: Niet geleverde schoenen.

Aminaelk op 15 mei 2021 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb in FEBRUARI 2 paar schoenen besteld. 1 paar in maat 37 en 1 paar in maat 38. 2 paar besteld, omdat ik niet weet hoe de maat van dit model valt. Na ontvangst bleek dat ik uit Enthousiasme de verkeerde kleur heb besteld. Ik heb ze gepast, hierdoor wist ik wel welke maat ik moest hebben en meteen erna de goeie kleur besteld. Deze ook ontvangen, maat zat toch niet helemaal lekker, (waarschijnlijk opgezwollen voeten ivm zwangerschap. nogmaals bestelling geplaatst. Uiteindelijk maatje 38 gehouden. Verder alle artikelen netjes op laten halen door medewerker. Tot mijn grote verbazing heb ik een mailtje ontvangen (pas eind april)waarin wordt aangegeven dat er 2 dozen zijn geleverd, en in beide dozen 1 schoen. 1 in maar 37 en 1 in maar 38. Ik wordt er dus van beschuldigd dat ik van verschillende maten 1 schoen heb gehouden! En hierdoor krijg ik mijn geld niet terug. Ik ben nu al een aantal weken aan het wachten op een telefoontje, maar ik wordt helaas niet serieus genomen.

Ik ben pas tevreden als dit bedrijf contact met mij opneemt, dit onderwerp serieus neemt, met mij in gesprek hierover gaat en met de bezorger, of desnoods een onderzoek start!
Ik heb namelijk niets aan 2 verschillende maat schoenen en zeker niet in de verkeerde kleur.
Er is tot nu toe alleen een mail naar mij toe gestuurd met dit verhaal, verder is er geen contact met mij geweest en krijg ik nooit degene aan de telefoon die ik moet hebben. Ik heb vaker geprobeerd te bellen, zonder resultaat. En dit kost me ook weer m’n centjes en m’n tijd.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 13 september 2021 om 14:44 geantwoord

Bij deze willen wij u mededelen dat de klacht van klacht.nl wordt afgesloten en is afgerond.

Wij wensen u een fijne dag.

Webcare team Wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Aminaelk