Klacht: NIET GELEVERDE LOUNGESET

op 01 augustus 2016 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Op zaterdag 16 Juli heb ik via Kwantum winkel gevestigd in Eindhoven een Loungeset gekocht, deze zou 3 werkdagen later bezorgd worden. Op dinsdag avond dus op 19 Juli na 21.00 uur konden we op de website zien op welke tijdstip het geleverd zou worden. Op de site stond er niets vermeld, dus dag later contact proberen op te nemen met kwantum klantenservice, 3 x geprobeerd en ik werd telkens weggedrukt.
Kosten zijn 0.50 ct per gesprek!!
Na mijn werk ben ik naar de kwantum winkel gereden om te vragen hoe het met mijn bestelling zat.
Ze gaven aan dat de bezorging door POST NL wordt gedaan (Extra @ home) ipv DPD,
Mijn bestelling staat daar al vanaf donderdag 28 Juli, maar wordt niet geleverd omdat het een KWANTUM bestelling is, de KLANT IS ER DE DUPE VAN WAT ER OOK SPEELT TUSSEN KWANTUM EN EXTRA@HOME.

– KWANTUM komt zijn afspraken niet na
– Kwantum neemt de telefoontjes niet of je wordt weggedrukt
– Levering loungeset is ONBEKEND, niemand kan antwoord geven
wanneer je loungeset geleverd wordt.

Wanneer ik mijn geld terug krijg, ik heb het gehad met kwantum. Dacht dat een goedkope leuke loungeset kon kopen bij de kwantum, ik ben meer tijd en geld kwijt dat de loungeset daadwerkelijk gekost heeft.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fund