Klacht: niet geleverde bestelling

op 28 juni 2016 over zooplus.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

geacht ,dhr -mevr
onlangs kreeg ik bericht via email van EOS70 nederland
dat er een openstaande nota niet was betaald eerste was een nota van 49,99
hier vroeg eos 70 nederland om betalings bewijs wat werd door gestuurd
naar eos 70 na drie weken ontvang ik weer bericht dat er nog een nota was die openstaat deze is 69,95
ookhier weer heb ik alle betalings bewijzen door gestuurd maar nu zegt dat eos dat ik het registratie moet door geven wat ik niet heb en nooit heb gezien
nu zegt dat eos niks voor mij kan beteken vraag ik om een regitratie nummer krijg ikgeen antwoord
vraag ik om wat de inhoud was bij zoo plus krijg ik geen antwoord
vraag bij zoo plus om bestel nummers krijg ik geen antwoord
vraag ik om welke datum het geleverd moet zijn geen antwoord
vraag mij af wat is daar aan de hand oplichting door beiden

Gewenste Oplossing:

dat ikgraag een duidelijk antwoord wil
over de bestelling van wat geleverd is op welke datum ed
welke artikelen zijn geleverd voor het bedrag van 69,95

Alle klachten die gemeld zijn door siebe195517