Klacht: Niet geleverde bestelling

op 28 juni 2016 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Maandag 20-6-2016 om 19:36 online bestelling geplaatst voor een Pure One Flow Interner Radio (Ordernummer: 4589236). Betaald via Ideal (129,=). Aangegeven dat ik de bestelling wil afhalen bij de vestiging Amsterdam Oostpoort. Levering aldaar zou binnen 3 dagen plaatsvinden. Ik zou een e-mail krijgen als de bestelling daar zou arriveren.
Op donderdag 23-6 nog niets gehoord. Gebeld met BCC en te horen gekregen dat men er achteraan zou gaan en dat ik de volgende dag gebeld of geSMSed zou worden. Niets van BCC vernomen de volgende dag.
Ook alle volgende dagen niet. Nu, op dinsdag 28-6, nog steeds niets gehoord. Eindeloos geprobeerd weer met BCC te bellen, maar daar is geen doorkomen meer aan.

Tevreden over BCC Online ga ik niet meer worden.
Maar ik wil de bestelling geannuleerd hebben en uiteraard mijn geld terug.

In de loop van vandaag, meer dan een week na de bestelling (in plaats van binnen 3 dagen), toch nog bericht gekregen dat ik de bestelling alsnog kon afhalen. Dat dus maar gewoon gedaan.

Overeind blijft: veel te late levering en niet het toegezegde telefoontje/mailtje gekregen. Slechte service.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 29 juni 2016 om 16:33 geantwoord

Beste heer Van der Wild,

Vervelend om te horen dat uw bestelling en communicatie hierover niet naar wens is verlopen. Als ik uw bericht lees is de klacht zeer begrijpelijk en wil dan ook namens BCC excuses aanbieden voor de vertraging.

Mieke
BCC
.. .. .. .. .. .. .. ..

Alle klachten die gemeld zijn door hvdwilt