Klacht: Niet geleverde artikelen

op 02 juni 2018 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Donderdag was ik een pakket van jullie in het verwacht. Op donderdag niet ontvangen uiteindelijk heb ik vrijdag naar jullie gebeld omdat ik een email had ontvangen dat het artikel teruggestuurd is omdat het bezorgadres foutief was. Wat niet kan aangezien jullie hier al meermaals op dit adres geleverd hebben. De artikels gingen terug opgestuurd worden. Vandaag zaterdag krijg ik een bevestiging dat de artikels zouden geleverd zijn en ik niets ontvangen heb. Er zat geen briefje in de brievenbus en bij de buren is er ook niets geleverd.
Dus de vraag is waar is mijn pakket.
Ik zou artikels moeten terugsturen die ik niet eens ontvangen heb.

Gewenste Oplossing:

Als ik de bestelde artikels zou krijgen. En de leverancier moest er niemand thuis zijn op zijn minst laat weten waar het pakketje geleverd is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 11 juni 2018 om 10:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Hopelijk was de oplossing naar wens. Mocht dit niet het geval zijn, dan kunt u reageren op mijn laatste e-mail en zullen wij in direct contact blijven.

Met vriendelijke groet,

Isaac
- -- - -- - - -- - - - - - - -- - - - - - -

Alle klachten die gemeld zijn door Caroline VA