Klacht: Niet geleverd, wel betaald.

op 17 augustus 2016 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Maandag een bestelling gedaan van een kruimeldief en via Ideal betaald. Zou de volgende dag geleverd worden en daar rekende ik dan op. Dinsdag werd er niets geleverd en heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Werd mij verteld dat er geen betaling was ontvangen. Ik stuurde de betalinggegevens en ook nog de schermafbeelding van mijn rekening. Belde ik ”s avonds kreeg ik te horen dat ze mijn bestelling nog steeds niet gingen opsturen omdat ze problemen hadden om de bestelling te linken aan de betaling. Het meisje vertelde dat er meer problemen waren……Toen ik naar haar leidinggevende vroeg, zei ze dat ze me niet mocht doorverbinden. Ik heb toen de bestelling maar geannuleerd want ik was zeer teleurgesteld in cool blue. Wil natuurlijk nu wel zo snel mogelijk mijn geld terug. De glimlach die cool blue verwacht heb ik uiteraard niet…….

Ik wil mijn betaling zo snel mogelijk terug en ik verwacht een compensatie.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Coolblue nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Schaap