Klacht: Niet geleverd vandaag

op 04 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 07 juni 2016 om 08:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Van Gilst,

Dank u wel voor uw bericht. Wij zien dat u een tijdelijke abonnement van 10 weken had voor de periode 23 maart tot 4 juni. Dit betekent dat de krant voor het laatste bezorg is op 3 juni en nu is afgelopen. Mocht u interesse hebben in een nieuw abonnement, dan horen wij graag van u!

Met vriendelijke groet,

De Telegraaf - RC

Alle klachten die gemeld zijn door Lindavan
x