Klacht: Niet geleverd en geen hulp geboden voor oplossing

op 03 juni 2016 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket zou 2 keer geleverd zijn. Ik heb 1 x een niet thuis bericht gehad met de info dat ik een SMS of email zou ontvangen waar ik de bezorgafspraak op kon wijzigen. Deze heb ik echter niet ontvangen. Ik nam contact op met Anniek van Belloo van extrahome. Zij informeerde me dat het naar de leverancier terug gaat en ze het niet stappen kan. Zijn gaf aan dat extrahome niet werkt met SMS of email voor vervolgafspraak ondanks dat de bezorger mij een kaaart heb achtergelaten met we hebben u gemist. Daarna ze ze dat mijn telefoon en email gegevens onbekend waren ondanks dat ik in het verleden vaak genoeg via post nl wat heb ontvangen zonder probleem. Haar oplossing was neem contact op met de leverancier en laat het opnieuw versturen en betaal opnieuw verzendkosten. Ze gaf aan mij niet verder te kunnen helpen en weigerde mij door te sturen naar iemand die mij wel verder op weg kan helpen. Wij hebben op deze levering gerekend onze weekend vrij gehouden om met ons pakket aan de slag te gaan. Nu is ie terug naar de leverancier tevens zoek je de beste prijs op internet en nu komen er extra kosten op omdat extrahome een fout heeft gemaakt dat ze niet toe wil geven. Ik vind het overigens jammer dat we eerst moeten wachten op een levering ook al weet je vantevoren dat je niet thuis bent om vervolgens als het loopt naar behoren om een vervolgafspraak te maken of aan te geven dat je deze bij een post punt ophaalt. Ik ga nu contact opnemen met de leverancier en deze wederom opnieuw laten versturen en hopen dat ze nu wel op de jurists wijze te werk gaan. Ik vind het niet meer dan normaal dat deze tweede bezorgkosten vergoed moeten worden door extrahome. In afwachting van uw antwoord T Smith

Gewenste Oplossing:

Ik ben weer tevreden wanneer extrahome deze tweede bezorgkosten voor rekening neem. Dat ik uiterlijk zaterdag alsnog mijn pakket ontvang. Men voor eerste bezorgpoging de optie krijgen een bezorgafspraak te maken. De telefonisten die mensen niet verder op weg kan helpen men naar de juiste personen door verwijzen die dat wel kunnen/mogen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 07 juni 2016 om 13:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Smith,

Onze dank voor uw melding.

Wat vervelend om te horen dat uw berstelling niet is bezorgd. Deze bestelling is vanuit Postnl Pakketservice aangeboden aan Extra@Home voor levering, vanwege een afwijkend formaat en/of gewicht.

Extra@Home heeft de order binnen gekregen zonder telefoonnummer. De bestelling is op 31-05-16 en 1-06-16 door de chauffeur bij u aangeboden, helaas op beide bezorgmomenten was er niemand thuis en konden we u niet bereiken, vanwege het ontbreken van uw telefoonnummer.

We mogen de bestelling maximaal 2 keer aanbieden, daarna wordt deze automatisch retour gezonden naar de afzender.

Excuses voor het ongemak.

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Tiffanyann1980