Klacht: Niet gekregen waarvoor betaald is.

op 25 januari 2014 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Na anderhalf uur gereden te hebben naar Tilburg moesten mijn moeder en ik beiden naar het toilet. Dit kon eigenlijk niet werd ons vermeld, maar met in het vooruitzicht dat we er nog een tijd zouden zijn hebben we uitgelegd dat we toch echt niet zo lang konden wachten. Ze zou achter even opruimen zodat we naar de wc konden. Eenmaal achter bleek het een piepklein keukentje waar alles ingepropt was en we moesten ons er echt langs manoeuvreren om naar de wc te kunnen. Voor de deur van de wc stond ook nog een groot bord wat normaal gesproken buiten staat waar je eigenlijk overheen moest lopen om de wc in te kunnen. Het lijkt me toch normaal om bij behandelingen die lang duren je ook even gewoon naar de wc zou moeten kunnen

Wij hadden op zaterdag 11 januari een afspraak bij Beauty Point Tilburg, met een groupon Voucher. Eenmaal binnen was ik eigenlijk al teleur gesteld. We hadden de VIP-Treatment (€44,99 per stuk) en bij aankomst bleek al dat we deze treatment niet tegelijk konden krijgen. Wat ik wel verwacht had als ik en afspraak maak voor twee personen.

Aan de telefoon heeft ze ons gezegd dat het 4 uur zou duren voor 2 personen, hetgeen ook in minuten gemeld staat in de groupon-deal, echter, is deze 4 uur voor ‘optie 2’. En wij hadden ‘optie 3’.

Optie 3 houd in: Luxe facial van 60 minuten, mét handmassage. Ontspannings (of hotstone) massage van 60 minuten en een rugpacking met scrubbehandeling. Plus een goodiebag na afloop.

Helaas lijkt het mooier dan het is. We waren een half uur te laat ivm parkeer problemen. Maar bij binnenkomst zei ze ons dat we tot half 5 hadden omdat ze om half 5 al een andere klant geboekt had. Terwijl bij het bellen ze ons vertelde dat ik ingepland had van 13:00 tot 17:00 en zelfs dat al te kort was volgens de groupon aanbieding. Dit heb ik ook zo in mijn agenda gezet. De treatment werd dus al een half uur korter dan 4 uur omdat wij zelf te laat waren, dus 3,5 uur, Maar ze dat werd nu 3 uur, Dat klopt niet met de aanbieding die uitgaat van e behandelingen van 60 minuten plus een rug-pakking en scrub-behandeling extra. Dat zou eerder 2,5 uur per persoon zijn dan 1 uur en 3 kwartier. Nu dus 1,5 uur.

Maar, nu komt eigenlijk het ergste. We hebben niet gekregen wat in de groupon staat.

1. De luxe facial met handmassage. We hebben een facial gehad, ik ben geen expert, maar het zou om een paraffine behandeling gaan. Ik heb voor de behandeling opgezocht op internet wat dit precies zou zijn en dit schijnt een warmte-behandeling te zijn. Dit heb ik nooit gevoelt, dat het warm is. Mijn huid is gescrubd en er zijn verschillende dingen op gesmeerd. Paraffine zou ook stollen, er is nooit iets gestold op mijn gezicht. Naast het feit dat ik denk dat dit niet de behandeling was waar ik voor betaald heb, heb ik ook geen hand massage gehad.
2. De ontspannings massage. Ik heb veel massages gehad in mijn leven, maar die van vandaag leek niet eens op en massage. Er werd geport en gewreven, maar het had niks weg van een massage. Hij deed zelfs pijn, dit heb ik ook aangegeven.
3. De rugpacking en scrubbehandeling. Over de scrub heb ik niets toe te voegen, hoe moeilijk kan het zijn? Maar de rugpacking, deze was bij mij en mijn moeder allebei anders. Ik kreeg een ‘compressie doek’ (een natte handdoek), volgens het meisje, want haar collega zou dat liever gebruiken, mijn moeders rug werd ingepakt in huishoud folie en daarna de natte handdoek. Echter denk ik ook dat de rugpakking niet zo is gegaan zoals dat bij andere salons zou gaan. Bij andere salons word de huid ingesmeerd met modder/algen/chocola, en word deze warm gehouden. Bij ons ging er een creme op de rug
Ook vind ik het raar dat het meisje dat de meeste handelingen deed, geen opleiding heeft maar nog in opleiding is. Ze vertelde dat ze dit jaar nog moest afmaken en dan nog een jaar moet.
Ik kan me voorstellen dat je dan nog niet weet waar je mee bezig bent.
De beloofd goodiebag hebben wij ook niet gehad.

We hebben geklaagd bij Beauty Point en bij Groupon
. Groupon stuurt ons naar Beauty Point maar Beauty Point reageert niet op de mail.

Groupon, wij hebben een deal met jullie. Doe er iets aan.

We hebben 90% van wat we zouden krijgen niet gekregen. Voor dat deel wil ik mijn geld terug.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Haagje