Klacht: Niet gehoord

op 20 februari 2018 over Janox.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een hoesje besteld bij Janox voor mijn Huawei P8 lite 2017, een bestelbevestiging gekregen met nummer 198619 en zelfs een enquete gekregen over of het product bevalt. Ik heb het product echter nooit geleverd gekregen. Ik heb gemaild en een whatsappje gestuurd, maar ik heb nooit reactie gekregen. Toen ik belde tussen 10:00 – 12:00 heb ik een halfuur in de wacht gestaan en toen werd mij verteld dat er geen medewerkers beschikbaar waren. Dus ik heb al veel tijd hierin gestoken, maar tot dusver geen reactie.

Gewenste Oplossing:

Als ik het product geleverd krijg, of mijn geld terugkrijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Janox.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Janox.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DorotheK