Klacht: niet geholpenbij de vleesverafdeling

op 20 mei 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Ik was zoals Zaterdag 14 mei zoals gewoonlijk bij de versvleesafdeling waar ik elke week bij Daniel of hij alb.heijn slagersham voo mer wil snijden, en dat doet hij altijd voor me. nu stond er een meisje , ik vraag haar het zelfde en die zegt er ligt toch, ja dat is waar maar dat was een pakje van bijna 3 ons en dat wilde ik niet, dus vraag haar of ze voor me wil snijden , ze trok een bekkie en toen zei ze dat kan ik niet de machine heb ik net schoongemaakt, ik was daar niet zo blij mee, daar het ongeveer 13.00 uur was en de meeste vakjes vleeswaar leeg waren en dat er nog wel wat meer mensen iets van vleeswaar zouden willen kopen. En daar komt bij dat Daniel het altijd voor me doet, en dat de meisjes die er op dat moment bezig waren het erg druk met elkaar hadden, ik vind dit dus verre van klantvriendijkheid.

dat was ik Zaterdag de 14e dus zeker niet

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jobo95ek@kpnmail.nl