Klacht: Niet geholpen

op 08 juli 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Als bedrijf hebben we nu 2x storing gehad terwijl we afhankelijk zijn van de telefoon. Beide keren gebeld met KPN met de vraag of ze de telefoon wel door wouden schakelen( vanwege de drukte hadden we zelf geen tijd om uren aan de telefoon te zitten) want het doorschakelen lukte ons zelf niet. Laatste keer van de storing op zaterdag 2 x moeten bellen en er werd verteld dat hun de telefoon niet door konden schakelen en dat wij dat zelf moesten doen maar hoe kun je dat nou doen terwijl de telefoon het niet doet!!!
Uit eindelijk twee dagen zonder telefoon gezeten en niks geen reactie weer gehad van KPN ik vind dat ze slecht met de klanten om gaan!! Verschrikkelijk!!

Ik ben tevreden wanneer ze op ons verzoek in waren gegaan toen ik vriendelijk had gevraagd nadat ik eerst 6 keer had gebeld ons weer zouden bellen! En dat ze bij de zelfstandigondernemers die afhankelijk zijn van de telefoon meer voorrang moeten geven dan particulier ! Een passende oplossing voor mijn 2 dagen dat we zonder telefoon hebben gezeten.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kwant kapsalon