Klacht: niet erg best geholpen

op 24 augustus 2018 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Ik zit bij de tandarts in de stoel en er valt een pootje van mijn bril af die net 2 jaar en 2 maanden oud is. ik naar Specsavers toe en de jongeman die mij hielp zei ik draai er even een nieuw schroefje in en klaar is kees, hij gaf mij de bril terug maar het pootje stond helemaal scheef en werkte niet goed dus ik zei hij zit helemaal scheef waarop hij zei daar kan ik niks aan doen ik weet ook niet wat u met u bril doet. Nou ik ben 68 jaar en zit niet met mijn bril te spelen ofzo, ik vraag: kun je de bril dan niet opsturen om hem te maken maar dat kon niet. Nou als dat service is!!!!

Als ze mij de bril weer repareren dan ben ik tevreden, zo niet dan gaan mijn vrouw en ik wel naar een andere leverancier toe.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

Bericht van Specsavers

3 maanden geleden - Goedendag, Bedankt voor uw bericht. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn vernemen wij graag in welke winkel u klant bent aangezien wij geen centraal klantenbestand hebben. Wij verzoeken u dit voorzien van uw naam, geboortedatum en uw hier omschreven klacht te sturen naar het e-mailadres van onze klantenservice, nl.service@specsavers.com, aangezien wij geen samenwerking hebben met klacht.nl. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Specsavers International BV

Reactie van de melder van de klacht A Jonker

3 maanden geleden - Vanmorgen bij Specsavers in Doetinchem geweest en mijn bril is keurig gemaakt door Milou, deze mevrouw weet hoe ze met klanten om moet gaan. geweldig geholpen veel beter dan haar mannelijke collega. dus ik ben weer zeer tevreden met Specsavers.

Alle klachten die gemeld zijn door A Jonker