Klacht: Niet en opdagen van de bus

op 07 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste Natasja, Wat jammer om te lezen dat zojuist je bus van 16:11 vanaf Hendrik Ido Ambacht niet is geweest. Zou je me kunnen vertellen om welke lijn + reisrichting het gaat? Dan kijk ik even met je mee! Of had de bus vertraging en ben je inmiddels onderweg? Groet, ^NT Arriva Webcare.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 26 oktober 2016 om 07:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Gevraagde informatie ontbreekt vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten.

^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Djdjfkv