Klacht: Niet eens met restitutie

op 18 maart 2020 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb via de KLM website 2 vluchten geannulleerd en restitutie aangevraagd.
De tickets kostten per ticket rond de 1000 euro, totaal 2000.
Nu heb ik een email ontvangen dat er een beslissing is genomen betreffend de restitutie en
dat wij per ticket 53 euro terugbetaald krijgen.
Geen verdere informatie, geen uitleg, gewoon een automatisch email.

Ik probeer sindsdien al dagenlang via elke platform contact op te nemen: telefoon wordt niet opgenomen,
Facebook, Twitter zelfs whatsapp wordt niet beantwoord.

Graag wil ik dat er hier iets aan wordt gedaan. Het kan sowieso niet dat we twee vluchten en 1900 euro
kwijt zijn en als compensatie 100 euro krijgen.

Graag zsm een reactie want dit kan echt niet kloppen!

Met vriendelijke groet

Gewenste Oplossing:

Of wil ik het hele bedrag terug gestort krijgen of de vluchten activeren zodat de tickets alsnog kunnen worden gebruikt en wij de reis kunnen maken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jack669