Klacht: Niet de juiste accOMODATIE ZIJZEEZICHT IPV FRONTAAL ZOALS GEVRAAGD EN VOLDAAN

op 25 september 2017 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wE HADDEN ZEEZICHT APPARTEMENT GEBOEKT HEBBEN ZIJZEEZICHT GEKREGEN.WE KEKEN UIT OP ZIJSTRAATJE EN EEN KLEIN BEETJE ZEEZICHT.IK HEB DIT GEMELD BIJ DE RECEPTIE MAAR ER WAS GEEN ANDER APPARTEMENT BESCHIKBAAR.MIJN RFESERVERINGS NR.WAS 2966573 IBEZA MARYPLAYA 1VAN 6SET.TM17SEPTEMEBR

Gewenste Oplossing:

iK WAS TEVERDEN GEWEEST ALS IK EEN ANDER APPARTEMENT HAD TOEGEWEZEN GEKREGEN KOM DAAR AL 40JAAR.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 25 september 2017 om 16:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Volkens,

Wat vervelend om te lezen dat het geboekte appartement niet naar wens was. Ik heb uw boeking, uw factuur én uw vouchers bekeken en ik zie dat u heeft geboekt voor een 2-kamerappartement met zijzeezicht. Dit is ook wat u heeft gekregen. Appartementen met frontaal zeezicht heeft Sunweb niet in het assortiment. Ik zie dat u wel een preferentie heeft doorgeven voor een appartement met zeezicht, maar een preferentie kunnen we sowieso nooit garanderen. Jammer dat dit niet helemaal duidelijk voor u was.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Team webcare Sunweb

Heeft op 25 september 2017 om 16:51 geantwoord

DIT IS NIET JUIST WAT U SCHRIJFT WAAROM HEB IK DE VORIGE GEBOEKTE RFEIZEN WEL FRONTAAL ZEEZICHT GEKREGEN-iK VIND DIT GEEN JUIST ANTWOORD.

Bericht van SunWeb

3 maanden geleden - Dan heeft u de afgelopen jaren veel geluk gehad met de indeling van uw appartement. We hebben namelijk al 7 jaar achter elkaar geen appartementen met frontaal zeezicht in ons aanbod opgenomen. Dan heeft u steeds een upgrade gekregen en was dit afgelopen vakantie voor het eerst niet mogelijk.

Alle klachten die gemeld zijn door HENKVOLKENS@GMAIL.COM