Klacht: Niet correct geholpen na melden klacht van scheuren in het hoofdbord

op 15 februari 2017 over Swiss Sense in de categorie Bedden

We hebben bij swiss sense een bed met hoofdbord gekocht. Na 2 jaar begon de stof van ons hoofdbord al te scheuren. Nadat we contact hebben gezocht met swiss sense adviseerde ze foto’s te sturen. Op basis van deze foto’s concludeerde ze dat de scheuren door ons eigen toedoen zijn ontstaan. Zo zou het hoofdbord te dicht bij de verwarming staan en zou het nat regenen omdat het raam open zou staan gedurende een regenbui. Onze verwarming heeft nog nooit aangestaan in de slaapkamer en het desbetreffende raam klemt dusdanig dat het niet goed open en dicht gaat. En wie zet zijn raam open als het regent? Deze conclusies werden getrokken op basis van foto’s. Ze stuurde geen service monteur langs om de klacht op locatie te beoordelen en de stof te analyseren.
Pas na lang aandringen wilde ze dit doen en kwam er uiteindelijk iemand kijken. We hebben sterk het vermoeden dat deze beste man al op pad is gestuurd met de opdracht om de klacht af te wijzen.
Het enige wat swiss sense ons ”aanbied” is een nieuw hoofdbord ter waarde van 200 euro. Deze moeten we echter zelf betalen. We voelen ons van begin af aan niet serieus genomen met onze klacht.
conclusie: klachtafhandeling bij swiss sense wordt gemakkelijk afgedaan en er wordt niet gezocht naar een oplossing waar beide partijen een goed gevoel aan over houden. Nooit meer een bed bij Swiss Sense kopen.

Wij zijn tevreden als onze klacht serieus genomen wordt en dat er bijvoorbeeld door een onafhankelijke partij naar gekeken wordt.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 25 juli 2017 om 12:20 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door D_joris