Klacht: niet conform de afspraak geleverd

op 13 september 2017 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

* door Specsavers 2 gehoorapparaten geleverd op 15 oktober 2016.
* door Specsavers pas in mei 2017 gedeclareerd bij CZ

* bij het KNO (Canisius Nijmegen) gehoortest gedaan op 22 nov.2016
* door KNO gedeclareerd bij CZ in mei 2017 maar betaald uit mijn
eigen risico van 2016. ( 325 euro)

* beide gehoorapparaten voldoen helemaal niet.
een hard blikkerig geluid en als er meer mensen door elkaar praten versta ik er helemaal niets meer van. Verder doen ze zo’n pijn in mijn oren dat ik ze nooit langer dan een paar uur achter elkaar kan inhouden.
Ben er de eerste 3 a 4 maanden zeker 6 keer mee terug geweest omdat ze het helemaal niet deden. ik heb drie keer dezelfde meneer gehad die erg vriendelijk was maar niet had te vertellen over – hoe nu verder-. Zijn bazin was er nooit. die heb ik alleen de eerste keer gezien en daarna niet meer. Zij vertelde mij, nadat ik daar naar had gevraagd, dat het mij niets zou kosten. Had ik reeds gehoord in hun TV reclame maar dat leek me onwaarschijnlijk. Is natuurlijk ook een erg misleidende boodschap maar dat zijn vrijwel al hun reclames.

Ben er twee keer voor niets geweest dat er gewoon niemand was. Dat werd me dan medegedeeld door iemand van ‘de brillen’. Altijd erg vriendelijk maar dat is natuurlijk niet voldoende als je een probleem opgelost wilt hebben. Een van de keren werd mij gezegd dat de mevrouw naar een congres was en ze het jammer vonden dat ik helemaal voor niets was gekomen. ook toen heeft iemand van ‘de brillen’ mij geholpen en de apparaten weer aan de gang geholpen zij het provisorisch.

Ik ben het nu, na ongeveer 10 maanden, helemaal zat. Heb naar het hoofdkantoor van Specsavers geschreven en mijn ontevredenheid geuit. Vervolgens krijg ik een brief van de mevrouw in Arnhem met het verzoek te komen praten op 18 september om 13.30 uur.
Ik wil eigenlijk met iedereen praten behalve met haar maar zal er heen moeten anders zullen ze me daarop wel pakken.
Ik heb grote spijt dat ik met Specsavers in zee ben gegaan.
De reden dat ik naar Arnhem ben gegaan was dat mijn ‘schoondochter’ daar werkte op de brillenafdeling en zij mijn mee zou nemen en bijstaan.
Natuurlijk speelt de boodschap: u kunt weer beter horen en het kost u niets – ook mee.
Ik wil graag van de dingen af. Heb om mij heen veel meer klachten gehoord van dit bedrijf. Men begrijpt ook niet dat ik voor hen heb gekozen. Dat is uiteraard mijn eigen schuld.

Zoals reed gezegd wil ik van deze apparaten af. Heb er alleen maar narigheid mee ervaren terwijl het tegendeel de verwachting zou mogen zijn.

Ik wil de 385 euro die CZ mij heeft laten betalen terug. De dingen voldoen totaal niet aan wat ik wens en Specsavers heeft zich niet aan de afspraken gehouden. Zowel qua financiele afwikkeling niet maar zeker ook de kwaliteit van de apparaten voldoen niet.

Ik vind 325 euro voor de gehoortest op het Canisius erg veel. Anderhalf uur wachten en een kwartiertje naar piepjes luisteren is nogal wat maar het zal wel. Ik ken geen regels over termijnen waarop bij de verzekeraar moet worden gedeclareerd maar het komt, althans voor mij, altijd ongunstig uit.

De gehoortest kan ik ongetwijfeld gebruiken als ik naar een, hopelijk betrouwbaarder, bedrijf ga om alsnog deugdelijke apparaten te krijgen dus wil ik het daar liever niet meer over hebben. Wel zou ik willen weten wat hun gedrag in deze zou meten zijn.
Ik heb ze benaderd maar zij verwijzen mij weer naar Specsavers.
Het is al erg als je ze iets zou willen vragen omdat hun polis mij niet alles verteld wat ik zou willen weten. mijn leeftijd zegt u misschien dat ik geen full prof gebruiker van een PC en aanverwante artikelen ben.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Specsavers

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Specsavers nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 15 maart 2018 om 10:47 geantwoord