Klacht: Niet bij mijn winkelmandje kunnen komen.

op 03 februari 2018 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Decathlon

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Decathlon nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decathlon

Heeft op 12 februari 2018 om 10:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Angelique,

Bedankt voor uw bericht op de website klacht.nl.
Wat vervelend om te horen dat onze website vast loopt op het moment dat u naar uw winkelmandje gaat. We kunnen u melden dat we begin februari wat problemen hebben gehad met de website waardoor deze niet goed kon laden. Dit is inmiddels gelukkig wel verholpen. Daarom moet het nu weer mogelijk zijn om in uw winkelmandje te komen. Uiteraard nemen wij uw melding wel mee ter verbetering van onze website voor in de toekomst.

Mocht u nog vragen hebben vernemen wij dit uiteraard graag.
Wij gaan er vanuit u zo voldoende te hebben geinformeerd en wensen u nog een fijne dag.

Met sportieve groet,
Sascha
Klachtencoach Decathlon.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Liekieliek1