Klacht: Niet bezorgen maar gewoon doorrijden en zeggen dat je niet thuis bent

op 19 november 2015 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag was de laatste poging om mijn pakket te bezorgen. Op de invoice aangegeven; afleveren bij de buren –> niet gedaan. (Terwijl deze speciaal voor ons thuis waren gebleven)!!!!! Ook hing de invoice nog steeds op de deur geplakt zonder opmerking / in de brievenbus gelegd.

Mijn advies aan iedereen –> UPS nooit wat mee laten bezorgen want ze leveren toch NIET!! Ook al heb je aangegeven: afleveren bij de buren. Nu moeten wij doordat UPS TE LUI is het pakket ergens af halen

Zoals bij post NL / DHL een tijdsblok kan aangeven wanneer het pakket bezorgt wordt. En dat men het huis niet voorbij rijdt en dan schrijft dat deze niet bezorgt kon worden

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 09:51 geantwoord