Klacht: Niet bezorgen folders

op 26 februari 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 27 februari 2017 om 16:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben u reeds een antwoord gestuurd via e-mail met daarin de vraag of de folders niet van een bezorger kunnen zijn die zijn folderwijk nog dient te bezorgen deze week. Zou u ons kunnen laten weten als de folders er op woensdag nog liggen?

In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,
Bregje
Klantenservice Spotta

Heeft op 27 februari 2017 om 18:31 geantwoord

Ik vind het onzin dat ons portiek als opslagplaats gebruikt wordt voor de spotta folders. Het ziet er niet uit, het is brandgevaarlijk en het geeft rommel van mensen die er een aantal folders uithalen.

Alle klachten die gemeld zijn door wiswis1961