Klacht: Niet bezorgen

op 28 juli 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

S Morgens afspraak binnengekomen dat wasmachine, gekocht bij Media Markt, tussen 15 en 18 uur wordt bezorgd. Later die dag melding gekregen dat het tussen 16.15 en 16.45 uur wordt. Om 14.15 uur komt sms binnen dat wasmachine niet wordt afgeleverd die dag wegens pech aan de auto. Ik kan zelf een nieuwe afspraak maken via een link. Klantenservice is dit bedrijf kennelijk helemaal vreemd. Heb er nb een middag vrij voor genomen. Ik had verwacht: ” mijnheer, dan wordt het vanavond, maar bezorgd wordt hij” of als dit helemaal niet kan: Menee wanneer schikt het u morgen.” Volgens de klantenservice wordt gepland volgens de kortste rout voor het bedrijf, niet voor de klant.
Eens maar nooit meer met dit bedrijf. Media Markt doet er beter aan een eigen installatie- en bezorgservice in het leven te riepen.
Extra home van post NL is helemaal niets. Typisch PTT

Zojuist aangegeven.
Wanneer ik als KLANT behandeld wordt.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 04 augustus 2017 om 15:29 geantwoord

Beste meneer van Schelt,

Hartelijk dank voor uw melding.

Onze excuses dat wij uw zending niet hebben kunnen bezorgen.

Bij het inplannen van een afspraak is het helaas nooit mogelijk een voorkeur voor een tijdvak aan te geven. Alle orders worden in de avond vóór de lever-dag ingepland op vastgestelde routes. Aan de hand van uw plek op de desbetreffende rit wordt er een tijdvak aan gekoppeld en dat is het tijdvak wat u per sms of e-mail vóór 08:00 's morgens op de dag van levering ontvangt.

Voor een eventuele compensatie kunt u contact opnemen met de leverancier, zij zullen dit in behandeling nemen en verder onderling met ons afhandelen.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Extra@Home Klantenservice

Heeft op 04 augustus 2017 om 18:13 geantwoord

Dit is zo te zien een standaard antwoord wat u vaker aan klagers over uw slechte functioneren geeft. Het is toch een schande dat u het door mij bestelde apparaat niet retourneert naar de Media Markt. En dat daardoor terugbetaling aan mij achterwege blijft. Daar wordt in het geheel niet op ingegaan. U schijnt niet te willen leren van de fouten die u maakt. Daarom ben ik niet tevreden met uw antwoord! U bent in alle opzichten in gebreken gebleven. Geen lerende organisatie!

Alle klachten die gemeld zijn door Siemens1