Klacht: Niet bezorgen

op 17 maart 2020 over Spotta in de categorie Reclame

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 18 maart 2020 om 09:34 geantwoord

Beste mevrouw Harkema,
Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je de folders niet hebt ontvangen. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten. Als eerste checken we graag of je bij ons aan het juiste adres bent

In ons folderpakket vind je folders van onder andere Aldi, Lidl, Gamma en Hema. Klopt het dat je deze niet hebt ontvangen? Dan horen wij het graag met vermelding van je huisnummer.

Mis je het folderpakket met folders van Albert Heijn, Etos, Trekpleister? Dan kun je dit doorgeven bij de betreffende winkels.

Tip
In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Folders.nl of via de www.Folders.nlapp vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag of zaterdag via PostNL.

Tot slot

Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via Folders.nlconsumentenservice.

Een fijne dag en dank voor je geduld.

Spotta Klantenservice

Heeft op 18 maart 2020 om 13:00 geantwoord

ik wil graag het spotta folderpakket ontvangen zoals gemeld en nu moet ik nog een keer aangeven,het spotta pakket betreft de folders van de aldi en de lidl en de gamma enz . delfzijlsterweg Appingedam nr 26

Alle klachten die gemeld zijn door Fuiero