Klacht: niet bezorgd

op 15 september 2017 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Stuurde een chocoladeverpakkong met een klein fotokaarthe. Pakketje kwam aan maar het fotokaartje niet.

Zou het fijn vinden wanneer ik dit kaartje gratis opnieuw kan sturen. Wel mosterd na de maaltijd. Maar beter iets dan dat de afzender miet weet van wie het pakje afkomstig was. Het is nog lang geen Valentijnsdag, toch ?

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 18 september 2017 om 16:58 geantwoord

Beste Marijke,

Bedankt voor je melding.

Wat vervelend om te horen dat de kaart ontbrak bij jouw bestelling. Dat is uiteraard niet de bedoeling, sorry hiervoor! We hebben het even voor je nagekeken bij onze printerij en deze geven wel aan je kaartje te hebben geprint en te hebben samengevoegd met het cadeau. Weet je misschien van de ontvanger of de doos niet goed geplakt was en dat het kaartje er misschien uit is gevallen?

Omdat het een mini-kaartje betreft kunnen we deze helaas niet nasturen. We hebben daarom €2,50 teruggestort op de rekening waarmee is betaald, zodat je eventueel een ander kaartje kunt nasturen. We zullen je een aparte e-mail sturen met daarin een print-screen van het mini-kaartje, zodat je deze alsnog kunt laten zien.

Nogmaals sorry voor het ongemak!
Heb je nog vragen, laat het ons dan weten. Wij helpen je graag verder.

Greetz, Kiki

Alle klachten die gemeld zijn door Matijke