Klacht: Niet bezorgd

op 02 december 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb al 3 weken geen pakket meer gehad zou hem graag weer willen hebben

Gewenste Oplossing:

Als hij weer komt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 02 december 2016 om 13:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goede middag,

Wij vinden het vervelend dat u de folders niet ontvangt.
Vanaf volgende week loopt er bij u in de wijk een nieuwe bezorger.
Wij gaan er vanuit dat u dan de folders weer ontvangt.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Yvonne2260