Klacht: niet bezorgd

op 03 mei 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 03 mei 2016 om 08:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Brandenburg,

Dank u wel voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u vandaag de krant verwachtte, maar deze niet heeft ontvangen. Wij hebben uw abonnement(en) bekeken en zien dat uw abonnement vandaag is afgelopen. Het nieuw afgesloten abonnement gaat morgen in. U kunt komende ochtend dus weer de krant in de bus verwachten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,

De Telegraaf ^RC

Alle klachten die gemeld zijn door bernardus001