Klacht: Niet betalen retour gestuurd pakket

op 30 augustus 2016 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Op 6 aug. j.l een pakket retour verzonden.
Na enkele weken gevraagd waar het bedrag van de retourzending was gebleven. (Dit na gecheckt te hebben of de retourzending door post nl was afgeleverd.!)
Men wist nog niets en ik moest maar wachten want alles werd doorgestuurd naar Duitsland.
Weer na poosje mail gestuurd waar dit uiteindelijk bleef.
Mail terug; ik moest maar een pakket verloren formulier invullen !
Gebeld vanmorgen, verteld dat ik dit formulier niet ga invullen want ik ben niets kwijt geraakt!
Ik moest toch maar dat formulier invullen ! Het zou nl. ook wel eens van de container afgevallen kunnen zijn !
Nee dat ga ik dus niet doen, ik ben niets kwijtgeraakt en ik heb gewoon het bewijs dat mijn pakket afgeleverd is.

Directe betaling en flinke excuses

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 30 augustus 2016 om 10:43 geantwoord

Beste Klant,

Het spijt mij te lezen dat uw retour nog niet verwerkt werd.
Een retourzending kan tot 4 weken duren.
Om uw account zo vlug mogelijk te kunnen verwerken, vraag ik u vriendelijk het doorgestuurde vermiste retour brief met bewijs van retourzending ingevuld naar ons op te sturen. Zonder deze brief kunnen we uw account helaas niet aanpassen.
Met vriendelijke groeten

Het bonprix team

Heeft op 30 augustus 2016 om 10:52 geantwoord

Dit is geen oplossing !
IK heb geen vermist stuk !
Bonprix wel !
Dus ik ga geen vermist stuk vermelden op de brief !!!!

Bericht van Bonprix

8 maanden geleden - Bedankt voor het per e-mail versturen van een kopie van de afgiftebon. Helaas kan ik enkel aan de hand van uw bon geen procedure opstarten inzake de verwerking van een verloren retour. Wij hebben hiervoor een verklaring nodig van uw kant, waarin u informatie verschaft over de retourzending. Zonder deze informatie, kunnen wij helaas geen actie ondernemen. Ik verzoek u om ons de benodigde informatie te verschaffen zodat wij uw account zo spoedig mogelijk aan kunnen passen. Alvast bedankt!

Reactie van de melder van de klacht hyr

8 maanden geleden - Factuur. Nr 9802144 - art.nr 95390381 ad €27,99 is door mij geretourneerd op 6-8-2016 en op 9-8-2016 afgeleverd bij Bonprix in Zwolle, zoals reeds vermeld in eerdere bijlagen. Ik ga er van uit dat er nu toch wel voldoende gegeven zijn!!

Bericht van Bonprix

8 maanden geleden - Bedankt voor het sturen van de benodigde gegevens. Uw verloren retour is behandeld. U zult binnen enkele dagen een terugbetaling ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door hyr