Klacht: Niet betalen korting

op 08 juli 2016 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Na opsturen van een streepjescode van de verpakking en kortingsbon van een aankoop van een Turtle Beach Headset bij Coolblue begin januari, kreeg ik te maken met HighCo DATA.
Zij bleken de korting van € 15 terug te moeten betalen, zij bleken daar geen zin in te hebben, want ik zou de juiste code met 13 cijfers niet te hebben opgestuurd. Vervolgens heb ik een scan per mail opgestuurd met de twee andere streepjescodes op de betreffende doos. Daarop kreeg ik niet het antwoord, welke het moest zijn, maar de melding dat ik een code met 13 cijfers moest opsturen. Doen ik mij daarover beklaagde kreeg ik als reactie dat het naar de afdeling speciale gevallen gestuurd was. Vervolgens heel lang niks gehoord. Toen ik weer contact opnam kreeg ik weer te horen dat ik de juiste code moest opsturen. Toen ik herhaalde welke dat moest zijn kreeg ik de reactie dat de actie gesloten was.

Ik wil de beloofde €15 en een excuus.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Coolblue nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door RTH