Klacht: niet bereikbaar

op 18 maart 2020 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vanwege corona is het mogelijk en bepaald de vlucht te wijzigen of annuleren, mijn vlucht vertrekt over een week, maar ik ben nu al een week proberen contact te krijgen middels formulieren, via mail, via whatsapp, via telefoon, maar klm reageert nergens op, ik probeer ook dagelijks te bellen en sta dan ongeveer anderhalf uur in de wacht en dan wordt de verbinding verbroken. ik heb ook via de site van klm geprobeerd de vlucht te verzetten maar de site werkt niet

Gewenste Oplossing:

als klm zijn verantwoordelijkheid neemt en haar klanten te woord staat, en in mijn geval mijn vlucht verzet af annuleert en terugbetaald

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door paul1969