Klacht: niet bereikbaar

op 12 oktober 2017 over Directferries.nl in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een ticket geboekt maar mij vergist in de datum. Ik had graag mijn ticket omgeboekt naar de correcte data. Online ticket wijzigen lukt niet, de website geeft een foutmelding weer. Directferries is niet bereikbaar , ook niet tijdens de “kantooruren”. Contact opgenomen met DFDS, maar deze kunnen tickets niet omboeken als die niet bij hen geboekt zijn.

Ik vraag mij af waarom zo een bedrijf nog samenwerkt met directferries.nl

Gewenste Oplossing:

als ik de data van mijn ticket kan aanpassen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Directferries.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Directferries.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Oli4321