Klacht: Niet bereikbaar

op 08 oktober 2016 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ivm foutief ingevulde postcode kan ballon met kaart niet worden bezorgd volgens ontvangen mail van Greetz. Los vh feit dat straatnaam en nummer kloppen en er dus gewoon geleverd kan worden naar mijn idee, is er niemand bereikbaar om eea recht te zetten. Als er op zaterdag bezorgd wordt, moet er ook iemand bereikbaar zijn in geval van problemen.

Gewenste Oplossing:

Greetz informeert vandaag nog de koerier en regelt vandaag bezorging vd ballon.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 11 oktober 2016 om 22:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Kirsten,

we hebben inmiddels al contact gehad over deze bestelling. Deze is ook inmiddels opnieuw verstuurd naar het nieuwe adres.

Wij zijn zowel zaterdag als zondag bereikbaar via e-mail en social media. Door de week zijn wij inderdaad daarbij ook telefonisch geopend.

We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke greetz,

Hannah

Alle klachten die gemeld zijn door Kirstendjng@gmail.com