Klacht: Niet bereikbaar

op 25 mei 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Sinds heden ochtend (rond 11.00 uur) kan ik niet meer bellen en gebeld worden (in en rond ons huis). Dit geld ook voor mijn vrouw die ook vodafone heeft.
Gezien ik een zakelijk abonnee ben vind ik het erg kwalijk dat ik zolang een storing kan ervaren. Ik werk heel veel vanuit huis en dus extra belangrijk dat ik hier bereikbaar ben. Klanten kunnen me niet bereiken en ik hun niet gezien ik geen vaste aansluiting heb.

Het vreemde van dit verhaal is dat als ik bij ons het huis uit loop en ongeveer 1 km verder sta dat ik wel kan bellen.

Vodafone hebben we al een paar keer gesproken hierover en het wordt onderzocht door het netwerkteam. Er schijnen werkzaamheden te zijn geweest bij ons in de buurt en men dacht dat alles al opgelost zou zijn, dit is echter nog niet het geval. Ik vind het erg jammer dat dit zo lang moet duren, ik heb niet voor niks een zakelijk abonnement omdat je dan denk extra zekerheden te hebben.

Als ik weer bereikbaar ben

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mbit