Klacht: Niet bereid tot oplossingen!

op 13 september 2016 over Yourhosting in de categorie Websites - Building en Hosting

Voor een client waar ik ben aangewezen als budget coach schrijf ik deze klacht.
Diverse malen heeft mevrouw zelf geprobeerd tot een oplossing te komen maar er is geen begrip en geen bereidheid om te helpen.

Aller eerst moet je al €0,50 per gesprek betalen waarbij je ook nog eens van het kastje naar de muur word gestuurd.
En diverse malen moet bellen met telkens lange wachtrijen.
Ergernis zoveel.

Deze mevrouw heeft middels zinloos geweld hals over kop haar echtelijke woning in 2015 verlaten.
Er is getracht zoveel mogelijk alle partijen op de hoogte te stellen van een verhuizing.

Helaas is daar door ontwetendheid yourhosting niet benadert. De site word elders gehost en de mail draait daar nog. Dat moet je maar net weten.

Er is echter meer dan een jaar verstreken en er is in die periode ook niets gehoord van yourhosting.

Nu is het mail adres geblokkeerd na speurwerk blijkt deze door yourhosting te zijn geblokkeerd.
Omdat er al meer dan een jaar een rekening openstaat en er geen contact word opgenomen.
Herinneringen worden gestuurd naar een adres waar het bedrijf niet staat ingeschreven en niet meer woonachtig is.

De factuur is doorgezet naar interim justitia als we deze contacten om te kijken naar een oplossing is hun reactie. Eerst betalen dan kan het mail adres weer actief worden.

Mevrouw loopt omgewild en ongewenst in een BBZ traject en wil graag kijken naar een oplossing. Zonder mail adres kan zij immers geen inkomsten genereren en zonder inkomsten kunnen ook facturen niet betaald worden dus ook your hosting en interim jusitia niet.

Hoe we ook proberen hoe we ook bellen er komt geen oplossing, we hebben gevraagd om contact met de leiding gevende van Bart Koning de heer Sabastiaan Boldingh maar deze was de komende uren niet beschikbaar en moeten ons verhaal maar mailen.

Your hosting en interim justitia verwijten wij dat zij niet alle moeite hebben genomen om in contact met deze mensen te komen en ook de Kvk inschrijving niet hebben gecheckt.
Bereidheid om op te lossen is er niet, alleen op agressieve wijze geld innen.

Ten eerste de mail weer actief zetten en gehele of gedeeltelijke kwijtschelding van de factuur. En een betalingsregeling.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Yourhosting over deze klacht.

Bericht van Yourhosting

1 jaar geleden - Beste mevrouw Bruinenberg, Ik informeer u graag over het opgezegde account. Het account is beëindigd en de factuur is doorgestuurd naar ons incassobureau Intrum Justitia. Het betreft hier een factuur van 04-09-2015, ruim een jaar geleden. U geeft aan dat wij geen moeite hebben genomen om in contact te komen met de klant. Wij hebben verschillende e-mails en brieven gestuurd naar de bij ons bekende gegevens om de klant hiervan op de hoogte te stellen. Tevens heeft de klant in oktober 2015 meerdere keren telefonisch contact met ons gehad over de factuur. Wij hebben de klant een betalingsregeling aangeboden in 2015 voor betaling in 3 termijnen. De klant heeft hier helaas geen reactie meer op gegeven. Om deze reden is uiteindelijk de factuur doorgestuurd naar ons incassobureau Intrum Justitia en is het account met de domeinnamen beëindigd. Wanneer de klant de domeinnamen weer wilt gebruiken, dient de volledige factuur bij Intrum Justitia voldaan te worden. Domeinnamen worden na opzegging in quarantaine geplaatst. Er zijn kosten verbonden aan het uit quarantaine halen van domeinnamen. Wij horen in dat geval graag welke domeinnamen de klant weer wil gebruiken en zullen hier de quarantaine kosten voor in rekening brengen. Uw gewenste oplossing is hier helaas niet van toepassing. Wanneer u meer informatie wilt over de situatie, verzoek ik u te mailen naar sales@yourhosting.nl en te refereren naar deze klacht. Met vriendelijke groet, René

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Yourhosting in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Segway

1 jaar geleden - Werkelijk bizar en vraag me af of ze bij yourhosting enig menselijk gevoel hebben! Vraag me af of ze snappen hoe het in elkaar steekt! Als mensen niet weten dat er een factuur openstaat als de post op naar een onjuist ook nog privé adres stuurt is het voor de klant toch ook niet mogelijk om te reageren! Geen belletje, geen check bij de Kvk en ga maar door. De hosting van de site is bij een ander bedrijf hun hebben gekeken naar een oplossing helaas zonder medewerking van yourhosting is dit onmogelijk. Vraag me af hoe ze hoger in de top bij yourhosting denken? Walgelijk om zo met bijzondere situaties om te gaan! Tevens erg proffesioneel om de naam van de betreffende account te vermelden! Er bestaat ook nog iets als recht op privacy. We zullen dan ook verdere stappen richting yourhosting nemen!

Alle klachten die gemeld zijn door Segway