Klacht: Niet beëindigde verzekering telefoon.

op 08 september 2016 over Phone House in de categorie Telecomwinkels

Al jaren hebben ik en mijn partner een telefoon abonnement die wij altijd verlengen bij de phonehouse. Eind 2012 heb ik een leasetoestel gehad en daarbij een verzekering van Qeek squad.
Toen ik en mijn partner in November 2013 ons abonnement hebben verlengt, heb ik het leasetoestel ingeleverd en daarbij vermeld dat de bijbehorende verzekering ook stop gezet moest worden. Gezien het nieuwe toestel wel een eigendoms toestel was zou ik het risico zelf nemen voor eventuele schade. Hiervoor ben ik dan ook apart verzekerd bij een andere maatschappij.
De overbodige verzekering zou dan ook per direct stop gezet worden door de medewerker van de phoneshouse Epe.
Helaas kwam ik er tot mijn grote schrik en verbazing achter dat dit tot vorige week helemaal niet was gebeurd!
Van november 2013 tot en met augustus 2016 heb ik dus voor niets de verzekering betaald van het leasetoestel dat in november 2013 al is ingeleverd. Dit gaat om een behoorlijk bedrag. Natuurlijk ben ik langs geweest bij de desbetreffende PhoneHouse in Epe, alwaar ik het toestel ook heb ingeleverd en mij de toezegging is gedaan dat die verzekering stop gezet zou worden.
Helaas werd ik door de medewerkers van de phonehouse Epe helemaal niet serieus genomen en zelfs uitgelachen. Geen correcte behandeling van een vaste klant lijkt mij. Zelfs hoogst onfatsoenlijk!
Zij adviseerde mij alleen contact op te nemen met qeek squad, qeek squad wilde mij weer naar de phonehouse verwijzen maar hiermee ben ik niet akkoord gegaan. Na veelzijdig contact met de qeek squad hebben zij besloten over te gaan tot een coulance regeling, waarbij zij een klein deel van de te veel betaalde verzekering zullen gaan terugstorten. Voor het overige deel geven zij aan contact op te nemen met Phonehouse, gezien deze grove fout feitelijk bij de medewerker van de Phonehouse Epe ligt.

Het overig te veel betaalde bedrag wens ik terug betaald te krijgen.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Phone House

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Phone House nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ceesdejong82