Klacht: niet af te stellen deuren

op 24 december 2012 over Pronto Wonen in de categorie Meubelwinkels

18-10-2012 hebben wij dressoir Cartago gekocht, is afgeleverd,kosten € 359 ecxl. bezorgen. na de deuren erin te hebben gehangen blijken deze schots en scheef te hangen. 2 dagen erna terug naar winkel na al een mail te hebben gestuurd met bijgaande foto waarom verzocht was.Ook daar hangen de deurtjes uit het lood. Inmiddels had men mij een mailtje gestuurd met uitleg hoe de deuren gesteld moesten worden.Mijn man heeft uren zitten proberen de deurtjes enigszins goed te krijgen,niets helpt echter. Ik zit hier met een meubel waar ik me ontzettend aan erger. reactie Pronto is: had U maar een monteur moeten nemen. en dat terwijl wij al talloze kasten in elkaar hebben gezet maar dit hebben we nog nooit meegemaakt.

Een monteur sturen die de zaak kosteloos verhelpt en mijn deurtjes naar tevredenheid afhangt, of een korting . Zo'n meubel wordt je niet vrolijk van, terwijl het verder een heel mooi meubel is met lekker veel bergruimte.

6 jaren geleden - Ik heb Pronto Wonen een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pronto Wonen in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pronto Wonen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pronto Wonen

Heeft op 12 februari 2013 om 11:20 geantwoord

Klacht is opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Steekelenburg