Klacht: niet aanwezige producten

op 22 juni 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Vorige week 15 juni wederom een aantal producten niet aanwezig. Bent vervolgens naar Oostzaan gereden – daar waren de producten WEL aanwezig. Nu – vandaag- 22 juni – waren in Amsterdam-Noord folder 25 19/25 juni niet aanwezig:
Soapie pompflacon – FA deodorant roller – Philadelphia kuip – Yum Yum noodles -Ons Thuismerk Flinterdunne Vleeswaren – msc hollandse nieuwe haring – pure ambacht gesneden kaas 200 gram.

totdat alle artikelen in de schappen liggen

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 28 september 2016 om 11:33 geantwoord

Excuses dat wij uw melding vandaag pas in behandeling nemen. Ik weet helaas niet hoe het heeft kunnen gebeuren, maar wij zien uw klacht vandaag pas op deze website staan.
Aangezien het om oude aanbiedingen gaat, kunnen wij nu vrij weinig regelen. Wel heb ik de supermarktmanager voor de zekerheid verzocht hier scherp op te letten. Mocht u nog eens een soortgelijk probleem ervaren, horen wij het graag zodat wij wel direct actie kunnen ondernemen. Wilt u er zeker van zijn dat wij uw klacht/melding snel zien, kunt u het best dit melden via onze contact formulier op www.dirk.nl of een mail sturen naar klantenservice@dirk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door SimonHilbrink