Klacht: niet aanwezig zijn van bestelde taarten

op 12 december 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

24november heb ik bij de bakkerij bij de hema bergen op zoom 2 taarten besteld voor de verjaardag van mijn dochter.
Aangezien ik het zondag 26 november vierde en de hema dan was geopend sprak ik af dat ik die zondag de taarten zou op komen halen.
Dit werd nog extra op de bestelbon gezet aangezien de bestellingen op zaterdag binnen komen bij de hema.
Zondag 26 november was ik al om 12.15 uur aanwezig om mijn taarten op te halen. Wat bleek….er was niets bekend van de bestelling en er waren dus geen taarten aanwezig.
Er stonden ook bijna geen taarten meer in de vitrine waardoor ik genoodzaakt was mijn taarten bij een ander te gaan halen waardoor ik veel duurder uitkwam. Aangezien ik een alleenstaande moeder ben die toch wel wat op de centjes moet letten baal ik hier dus ontzettend van!
De service van de hema vind ik altijd erg goed maar hierdoor ben ik ontzettend teleurgesteld. Ik hoop dat u iets met deze klacht doet en ik snel bericht terug ontvang

Ik hoop dat er contact met mij word opgenomen en ik event compensatie krijg voor mijn extra gemaakte kosten. Op wat voor manier dan ook....

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door joyce mathijssen