Klacht: Niet aansluitende buslijnen

op 14 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bus 135 vanaf Heusden om 16.48 uur richting Kromme Nol in Aalburg zou om 16.59 uur daar aan moeten komen. Bus 121 richting Gorinchem betrekt daar om 17.01 uur. Helaas is in ruim 50% van deze reis dit niet het geval. Bus 135 is meestal te laat en bus 121 wacht niet op deze aansluitende bus; ook niet als men hierom vraagt. Soms sluit het wel aan omdat dan ook bus 121 te laat is.
De volgende bus gaat een uur later; een uur in de polder wachten dus.

Gewenste Oplossing:

Ik zou te vreden zijn als er iets meer spelling is op de aansluiting of dat de chauffeurs op elkaar wachten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 14 december 2017 om 14:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Havesloot,

Wat balen dat de bussen niet op elkaar aansloten. Ik raad je aan voor de zekerheid bij de chauffeur aan te geven dat je wilt overstappen.

Dan kan hij of zij het doorgeven aan de andere bus.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Havesloot