Klacht: Niet aansluitende buslijnen

op 14 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Bus 135 vanaf Heusden om 16.48 uur richting Kromme Nol in Aalburg zou om 16.59 uur daar aan moeten komen. Bus 121 richting Gorinchem betrekt daar om 17.01 uur. Helaas is in ruim 50% van deze reis dit niet het geval. Bus 135 is meestal te laat en bus 121 wacht niet op deze aansluitende bus; ook niet als men hierom vraagt. Soms sluit het wel aan omdat dan ook bus 121 te laat is.
De volgende bus gaat een uur later; een uur in de polder wachten dus.

Ik zou te vreden zijn als er iets meer spelling is op de aansluiting of dat de chauffeurs op elkaar wachten.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 14 december 2017 om 14:16 geantwoord

Beste Havesloot,

Wat balen dat de bussen niet op elkaar aansloten. Ik raad je aan voor de zekerheid bij de chauffeur aan te geven dat je wilt overstappen.

Dan kan hij of zij het doorgeven aan de andere bus.

^Wouter
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Havesloot