Klacht: niet aangemeld als klant. toch hoge boete

op 29 januari 2018 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nle belde mij op. Die gozer was zo onveschoft. Ik moest de haak erop gooien.
Nu zeggen zij mij contracten toegestuurd te hebben. Wat ook weer niet waar is.
Moet nu n boete betalen voor afkoop.
Waarvan ga weg met dit gestalk.

Gewenste Oplossing:

Al mn gegeven verwijderen uit jullie bestand.
En jullie personeel eens toespreken.
Vuile streek dit
zo blijf ik asn de gang met bedrijfen nasr de rechtbank slepen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NLE

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Bericht van NLE

10 maanden geleden - Geachte mevrouw, Zoals telefonisch besproken, zullen wij nagaan hoe uw aanmelding tot stand is gekomen. Zodra wij over meer informatie beschikken, ontvangt u een inhoudelijke reactie. Met vriendelijke groet, NLE Klachtafhandeling

Bericht van NLE

10 maanden geleden - Geachte mevrouw, Zoals afgesproken komen wij terug op de door u ingediende klacht. Inmiddels ontvingen wij de door u ondertekende aanmeldformulieren. Wij sturen u deze per e-mail toe. Uit deze formulieren blijkt dat u zich zowel voor energie als voor Alles-in-1 aanmeldde. Op 5 oktober 2017 stuurden wij u het energiecontract en het Alles-in-1-contract toe. Direct na de verzending nam u telefonisch contact met ons op. U liet weten dat de tarieven op het energiecontract niet overeenkwamen met hetgeen u had afgesproken. U wilde dit contract annuleren, hetgeen voor u in orde is gemaakt. U ontving daarvan ook een bevestiging. Het Alles-in-1-contract annuleerde u niet. Om die reden is de aanmelding van Alles-in-1 doorgelopen en afgerond. Als u nog vragen heeft dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, NLE Klachtafhandeling

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 15 februari 2018 om 14:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw,

Wij hadden naar aanleiding van uw klacht nog meerdere malen contact. Wij hebben ervoor gekozen om, geheel onverplicht en uit coulance, over te gaan tot het annuleren van uw aanmelding voor Alles-in-1.

Wij gaan er om die reden vanuit dat uw klacht naar tevredenheid werd opgelost en gaan over tot het sluiten van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
NLE Klachtafhandeling

Alle klachten die gemeld zijn door wankadelaar