Klacht: Niemand komt opdagen voor de emballage.

op 09 mei 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Ik kom op 9 mei met 8 lege flessen rond 21.15 uur bij Dirk gelegen op de Bilderdijkstraat in Amsterdam. Emballage-apparaat doet het niet. Cassiere heeft 2x omgeroepen, ik heb 10 klanten voorbij zien komen bij de kassa maar geen emballagemedewerker. Jong meisje achter de kassa is zelfs nog de zaak ingegaan om te waarschuwen. Niemand. Ik doe al jaren boodschappen bij deze Dirk en heb het nog nooit zo klantonvriendelijk meegemaakt. Ik heb van alle ellende de.lege flessen en de boodschappen mee terug naar huis genomen. En dat was niet de bedoeling.

Wanneer de filiaalhouder, Willem Hoek, mij kan uitleggen waarom dit zo moet gaan.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 11 mei 2016 om 10:05 geantwoord

Bedankt dat u dit heeft laten weten. Het is uiteraard niet de bedoeling dat u zo lang moet wachten en hier bied ik onze excuses voor aan. Ik heb de supermarktmanager van onze winkel in Amsterdam Bilderdijkstraat, Willem Hoek, verzocht om contact met u op te gaan nemen. Mocht dit niet naar wens afgehandeld worden, hoor ik dit graag van u.

Alle klachten die gemeld zijn door Mw. Erkens