Klacht: nick cave and the bad seeds

op 02 oktober 2017 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Al een hele tijd geleden tickets besteld via deze site (ongeloofelijk dat google dit als nr. 1 zet in de zoeklijst) en zoals velen op deze site hetzelfde verhaal. Tickets worden onder het mom van administratieve kosten plots 120€ duurder dan ze oorspronkelijk zijn.
Ook is het concert binnen 1 week en ik heb nog steeds mijn tickets niet ontvangen, ook al heb ik ze ongeveer 6 maand geleden besteld.
Deze site moet van het internet gehaald worden, nietsvermoedende klanten die nog nooit tickets hebben gekocht worden door deze malafide zaakvoerders opgelicht.
Dit was de allereerste keer dat ik tickets via internet kocht en ik ben onmiddellijk geleerd, mensen gebruik deze site niet!

Ik mijn geld terug krijg of toch op zijn minst de tickets waar ik notabene 400€ voor betaald heb in mijn mailbox krijg!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door naloxon