Klacht: Schiphol hotel overboekt

sony65 op 31 mei 2024 over NH hotels in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Net terug van een lange reis, wilde ik inchecken bij het NH hotel bij Schiphol. Helaas was mijn boeking niet doorgekomen en kon ik geen kamer krijgen. Ik kon wel naar Noordwijkerhout worden gebracht, maar daar had ik niet voor geboekt, omdat ik op doorreis was.
Gelukkig kreeg ik bijstand van een aardige meneer van de shuttleservice, die mij naar het naast gelegen Moxy hotel heeft gebracht.
Dit hotel was helaas wel veel duurder.
Er waren nog 37 mensen die geen kamer hadden begreep ik.
Ze konden er verder niets aan doen.
Ik zou heel graag willen dat dit niet meer zou voorkomen, dat andere mensen dit niet overkomt.
Hoe is het mogelijk dat een hotel overboekt is?

Gewenste Oplossing:

Graag het verschil in kosten wat ik bij het Moxy hotel moest betalen compenseren, omdat het niet mijn fout is dat het hotel is overboekt.
Ook is er geen enkele communicatie geweest vooraf.
Wel kreeg ik een mailtje van NH hotel: wij kunnen u 25 en 26 december met kerst van harte verwelkomen (?).
Op mijn mail werd niet gereageerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar NH hotels over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door sony65