Klacht: Ronduit schandalige ervaring – vermijd dit hotel alsjeblieft!! Pas op met betalingen via Creditcard!!

Abel Utrecht op 07 april 2025 over NH hotels in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ronduit schandalige ervaring – vermijd dit hotel alsjeblieft!! Pas op met betalingen via Creditcard!!

Wij hebben een zeer negatieve ervaring gehad met NH Hotel. Tijdens ons verblijf raakte per ongeluk een koelkastdeur in de lobby beschadigd. In overleg met de manager werd (telefonisch) een schadebedrag van €150,- overeengekomen, dit zou de gehele afhandeling betreft werd ons bevestigd.

Tot onze verbazing ontvingen wij een week later een e-mail waarin ineens een veel hoger bedrag werd geëist. Zonder overleg of bemiddeling werd ons een rekening van €1.349,- gestuurd voor een glazen deur. Dit terwijl het NH hotel meermaals bevestigd heeft dat een incident betrof er er geen sprake van opzet is geweest.

Wat nog schokkender was is dat er zonder onze toestemming meermaals bedragen van onze creditcard zijn afgeschreven, oplopend tot €2.698,-!!! Dit gebeurde zonder enig overleg of geautoriseerde betaling vanuit het NH Hotel.

Toen wij hier direct over belden, kregen wij een zeer onvriendelijke medewerker aan de lijn die op geen enkele wijze naar een oplossing heeft gezocht. Dit was overigens al de 4de werknemer die wij hadden gesproken op dat moment. Bovendien weigerde de manager, met wie wij eerder afspraken hadden gemaakt, ons te woord te staan. Dit omdat werknemer niet aan ons wilde vertellen wie deze manager was. Er wordt dus tot op de dag van vandaag niet verteld met wie er toen gesproken is. Hierdoor valt het verhaal op geen enkele manier kracht bij te zetten vanuit onze kant.

Gelukkig konden wij, na contact met onze bank, het bedrag terugvorderen. De bank heeft aangegeven dat er onjuist en frauduleus is gehandeld door het NH hotel.

Helaas verslechterde de situatie toen wij een brief thuis van een advocaat ontvingen, ondanks dat wij ons adres nooit aan NH Hotel hebben verstrekt. Na een tweede herinnering en overleg met het advocatenkantoor, hebben wij het bedrag alsnog betaald om verdere incassokosten te voorkomen.

Wij laten dit er echter niet bij zitten en zullen alle mogelijke stappen ondernemen om deze handelswijze aan te vechten en ons geld terug te krijgen.

Wij raden iedereen sterk af om bij dit hotel te verblijven! Ga hier dus alsjeblieft niet heen! Kies een leuk hotel om de hoek maar boek niet hier als je een leuk weekend in Utrecht wil verblijven!

Gewenste Oplossing:

Als het NH centre Utrecht Hotel en ik overeen zouden komen tot de betaling van het oorspronkelijke bedrag van €150,-

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar NH hotels over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Abel Utrecht