Klacht: Erg onaangenaam verblijfoud en nieuw

op 21 januari 2019 over NH hotels in de categorie Hotels

Wij gingen met ons gezin naar NH Atlantic hotel te Kijkduin. Wij wilde ons oud en nieuw graag vlakbij het strand vieren met onze kleine dochter en hadden daarom ook eeb extra grote family suite geboekt. Bij aankomst werden we erg chaotisch ontvangen en moesten we langer wachten dan afgesproken was, maar dit was nog te overzien. Toen we de kamer eenmaal binnen kwamen was deze totaal niet als verwachting, heel onhygiënisch, niet compleet en totaal niet te vergelijken met de rest van het interieur van het hotel en daar moesten we dan zoveel geld voor betalen per nacht… De ramen worden blijkbaar nooit gewassen je kon er nauwelijks doorheen kijken of anders zag je het beeld wazig van de viezigheid die op de ramen zaten (1 en al vettigheid?), terwijl wij juist ons oud en nieuw in dit hotel wilden vieren vanwege het uitzicht, absoluut geen aanrader om je oud en nieuw (of uberhaupt iets anders of een boeking) in dit hotel te doen! Voor zoveel geld word dat gegarandeerd een teleurstelling en het kan het personeel totaal niks schelen dat gasten het niet naar hun zin hebben of hadden. De kamer bevatte kapotte meubels, onze dochter van 5 wilde op een stoel zitten en viel er zo doorheen doordat er gewoon een enorme gat in de stoel zat. Erg gevaarlijk, want ze had er pijn door…
Personeel is zeer misleidend, wij hadden een kamer waar minibar inbegrepen zat, wij hebben dit persoonlijk nagevraagd aan het personeel of de minibar werkelijk, kosteloos inbegrepen zat, het personeel zei overduidelijk ja, zo wel de housekeeping als de receptie zeiden ja en hebben er niet bij verteld dat hier extra kosten aan vast zaten terwijl we dat wel duidelijk gevraagd hadden! Meestal zijn wij wel gewend dat er af en toe eenmalig aangeklopt word door de housekeeping, maar hier werd er constant aangeklopt door de housekeeping, veelste vroeg in de ochtend we konden geen 1 keer uitslapen. Nadat we uberhaupt wakker gemaakt waren door de housekeeping werd er gewoon dagen de hele ochtend aangeklopt. Er zat een medewwrkster van de housekeeping tussen die ongevraagd de kamer in wilde nadat wij dit door hadden hebben we haar zelf bij de deur ontvangen. Erg opdringerig, niet vriendelijk en het begon uit eindelijk op onze zenuwen te werken dat er constant werd aangeklopt. Toen wij gingen uitchecken kregen wij dan ook een rekening van de minibar, hier waren wij verbaasd om want wij hadden dit extra gevraagd, het personeel had op die vraag gewoon een eerlijk antwoord kunnen geven, in plaats van misleidend gedragvte vertonen, ook hadden ze bij uitcheck.wel vriendelijk mogen doen, in plaats van chagreinig en ons in een ongemakkelijke situatie te zetten. Wij waren totaal niet tevreden over onze 2 overnachtingen bij het NH Atlantic hotel te Kijkduin wij hebben heel veel geld betaald maar hebben er niks van waar gekregen dit was een dure grap! Wij hebben onze problemen bij het hotel neergelegd, want wij willen graag een tegemoetkoming en dus een deel van ons geld terug!het hotel.nam resort instantie geen contact met ons op, we hebben hier letterlijk weken achteraan moeten zitten, bellen e-mailen etc. Het hotel nam eindelijk contact met ons op, eerste instantie werd ons een gratis overnachting aangeboden, dit vonden wij best redelijk zodat we onze hotel ervaring van het nh hotel opnieuw konden doen en misschien wel een betere ervaring zouden krijgen. Vervolgens kregen wij een envelop opgestuurd met een kortingsbon! We moesten zelf opnieuw een kamer boeken en betalen en dan zouden we een nieuwe kamer (upgrade) gratis krijgen. Dit is zeer misleidend! Wij willen GEEN kortingsbon! Wij zijn namelijk zeer ontevreden over het NH atlantic hotel te Kijkduin! Wij willen niet nog meer geld aan dit hotel uitgeven en dat word ons nu wel verplicht! Uiterst schandalig gewoon. Wij hadden een redelijke oplossing gewild. Dit hotel zou zich moeten schamen dat vaste klanten zoals ons met oud en nieuw veel geld uit besteed hebben en dan een keer een klacht hebben en dan geen redelijke oplossing krijgen. Schandalig! Wij raden het NH Atlantic hotel te Kijkduin dan ook zeker niemand aan, want je krijgt er voor veel geld, misleidend personeel, onhygiënische kamers voor terug en je loopt ook nog kans om letsel op te lopen (net als bij onze dochter) vanwege de zeer gevaarlijke meubels die NH atlantic hotel te Kijkduin je aanbiedt! Als je je klacht bespreekbaar wilt maken met NH Atlantic hotel dan moet je daar heel veel moeite voor doen, want bij de receptie word je klacht gewoon genegeerd, dus gingen wij bellen maar ze negeren je telefoontjes, je e-mails etc. Na lang doorzetten kregen wij pas iemand aan de lijn en dan zijn ze ook niet bereid om je geen werkelijke oplossing aan te bieden.
Als ik andere reviews lees over andere hotels die wel met nette oplossingen kwamen naar hun (vaste) gasten toe hebben wij veel meer respect voor zulke hotels en gaan wij in het vervolg liever naar redelijke hotels toe.
Vanwege onze laatste ervaring in het NH Atlantic hotel te Kijkduin en de onbeschofte oplossing is dit voor ons de druppel om hier nooit meer heen te gaan of uberhaupt nog naar een NH hotel te gaan en wij raden het andere het ook zeker niet aan! Het is dat je geen 0 sterren kan geven, dus vinken wij er maar 1 aan.

Wij zijn pas tevreden als er een serieuze werkelijke.oplossing komt, zonder dat het ons extra geld gaat kosten, of een tegemoetkoming van wat we betaald hebben, het is uiterst schandalig hoe de kamer geleverd is en wat wij allemaal ervaren hebben. Levens gevaarlijk om kapotte meubelen aan te bieden wij nemen het hotel dan ook zeer kwalijk wat onze dochter overkomen is!

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NH hotels over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Familie Reijnders