Klacht: Boeking bevestiging per mail in andere taal. Engels oke kan, maar SPAANS!!!

op 02 mei 2018 over NH hotels in de categorie Hotels

Via algemene nummer heb ik een kamer gereserveerd in Naarden.
Heb via email een bevestiging binnengekregen.

En deze is in het SPAANS!!
Hoe moet ik nu controleren of dit klopt? Waarvoor betaal ik. Tevens is het na 23:00 heb geen tijd om een discussie te voeren wat wel mijn kamer is. Of ik extra moet betalen heb ik wel ontbijt erbij hoelang etc etc.

Voor de klant is dit echt klantonvriendelijk. Laten hopen dat alle mederwerkers in Naarden Spaans kunnen lezen. Ik in ieder geval niet.
Deze reservering heb ik afgezegd omdat ik niet de risico wilde lopen dat er iets fout was. Ik ben bij een ander hotel gegaan. Terwijl ik vaak bij NH boek.

Gewoon taal van het land of in Engels. Zodat ik in de auto effe snel kan kijken of er een bevestiging is binnengekomen. En gerust richting het hotel kan rijden.
Dan in mijn verbazing te zoeken naar het adres of het wel in Nederland is ne per ongeluk een kamer geboekt in een Spaans sprekend land :(

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar NH hotels over deze klacht.

Bericht van Groeten van Max

1 jaar geleden - Beste mw meneer/mevrouw, namens Groeten van MAX neem ik graag contact met u op. Wellicht kunnen we u helpen met het oplossen van deze klacht. Zou u mij uw telefoonnummer kunnen mailen naar groetenvanmax@tuvalu.nl Ik hoor heel graag het hele verhaal. Hartelijke groet, Myrthe (redactie Groeten van MAX)

Alle klachten die gemeld zijn door pbanks