Klacht: netwerkdekking

Tel nr: 06-21687529
M. van Schooten
Kosterij .22
1606 NB Venhuizen

Al heel lang ben ik klant bij Vodafone en niet tot volle tevredenheid.
Ik kan in mijn woning met mijn mobiele telefoon geen gesprekken ontvangen noch zelf bellen. Ook Sms’en lukt niet in de woning.
Ik heb een normale eengezinswoning zonder bijzondere afscherming o.i.d. bezitters van mobiele telefoons van andere providers kunnen wel bij mij in huis bellen en gesprekken ontvangen.
Aan mijn toestel ligt het ook niet want als ik de sim kaart omwissel dan doet mijn telefoon het ook goed.
Het ligt dus aan uw signaalsterkte. Dit moet bij u een reeds een bekend probleem zijn want de hele buurt ( nieuwbouw) klaagt erover.
Volgens mij betaal ik voor een normale kwaliteit veldsterkte en zou ik moeten rekenen op een normaal gebruik van mijn mobiele telefoon. Dit is echter niet het geval.
Ik verzoek u de kwaliteit van de veldsterkte van uw netwerk in mijn woonomgeving op een acceptabel niveau te brengen.
Aan mijn omgeving heb ik laten weten dat ook ik een klacht ingediend heb over de kwaliteit van uw netwerk. Ik heb afgesproken dat ik hen op de hoogte houd over de afhandeling van deze klacht.
Ik hoop op korte termijn van u te vernemen wat u eraan gaat doen en wanneer..

M. van Schooten
Telefoon; 0228-543057 ( op mijn 06-nr ben ik thuis niet bereikbaar ).

Goede netwerkdekking in en rond mijn woning!

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste m. van schooten, Wegens technische redenen hebben we je klacht nu pas ontvangen. Hiervoor wil ik graag mijn excuses aanbieden. Indien je klacht nog aktueel is, wil ik je verzoeken om je klacht opnieuw in te dienen. Dan wordt deze alsnog behandeld. Met vriendelijke groet, Jeannette Vodafone - Medewerker Klachtafhandeling

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Vodafone

Heeft op 06 september 2012 om 11:55 geantwoord

Wegens technische redenen klant verzocht om klacht opnieuw in te dienen, als deze nog aktueel is.

Alle klachten die gemeld zijn door m. van schooten