Klacht: Netwerk probleem

op 30 mei 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb sins dat ik bij vodafone problemen met mijn netwerk al meerdere keren contact gehad met klanteservise per telefoon,chat en mail maar komt geen steekverder ze zeggen steeds dingen wat ik moet doen. Nieuwe simkaart al 3x gebeurt simkaart in andere telefoon en andere simkaart in mijn telefoon
Ik heb maar 1 of 2 streepjes en 3g h+ of 4g
Verschillende testen zijn er gedaan. En ze zeggen gewoon dood leuk de netwerk is goed en dat ik zo gewoon nog door moet gaan tot dat het afloop
Ik vindt dit gewoon onzin
Graag zou ik door dit gedoe mijn abbo willen ontbinde maar ze zeggen dat het niet aan hun lig
Vind dit geen stijlll… ik kan gewoon niks en wel betalen er voor en niks voor terug krijgen!!

Abbo is ontbonde ik ik van vodafone afbent

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Reactie van de melder van de klacht Mutziej

11 maanden geleden - Bedankt! Vandaag weer contact gehad via mail en zeggen gewoon dat het niet aan hun ligt dus dat hun mijn abbonnement niet gaan onbinde wel kan ik mijn abbonnement afkopen maar kost dan wel ff €800... enja dit kan ik niet in een keer betalen dus... het ziet er naar uit dat ik nog een jaar zo moet door gaan zonder goed bereik.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mutziej