Klacht: Netwerk dekking

op 11 juli 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik loop al een poos te emmeren hierover heb al een aantal keren contact gehad met Vodafone hierover ook in de winkel maar geen bevredigend antwoord.
Ik woon in Amstelveen Noord waar ik volgens Vodafone ontvangst zou moeten hebben maar dat is dus niet waar.
Als ik mazzel heb dan heb ik voor mijn deur 1 streepje ontvangst en zodra ik binnen stap is het geen tot helemaal geen ontvangst.
Ikhebeen deal simkaart telefoon van Sony Xperia c5 deal sim dus 2 sim kaarten erin de 2 de kaart is van AH en daar heb ik vol ontvangst op dus aan de tel kan het niet liggen.
Heb de simkaart ook in een andere tel geprobeerd maar precies hetzelfde.
Ik werk op oproepbasis en benzine nooit te bereiken als ik thuis ben hierdoor loop ik dus ook werk mis.

Ik hoop dat Vodafone nu met een oplossing komt en een eerlijk antwoord. Anders zie ik me genoodzaakt om het contract te laten ontbinden en naar een andere over te stappen die wel dekking geeft

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Abhunsel